Wersja
minimal - wersja przeznaczona dla jednego stanowiska obsługuje
dokumenty handlowe, zapytania ofertowe, oferty, zamówienia, faktury
VAT, korekty, dokumenty WZ i PZ, umożłiwia powoływanie jednego
rejestru w każdej grupie dokumentów i jego parametryzowanie. Współpracuje
z jedną jednostką magazynową. Dodatkowo możliwość rejestracji
wpłat wystawiania przelewów i wpłat bankowych, prowadzenie raportów
kasowych. Nie posiada ograniczeń co do ilości wprowadzanych
firm i wystawianych dokumentów.
Wersja
standard - wersja przeznaczona dla jednego stanowiska obsługuje
dokumenty handlowe, zapytania ofertowe, oferty, zamówienia, faktury
VAT, korekty, dokumenty WZ i PZ, umożliwia powoływanie dowolnej
ilości rejestrów w każdej grupie dokumentów i jego
parametryzowanie. Współpracuje z dowolną ilością jednostek
magazynowych. Dodatkowo możliwość rejestracji wpłat wystawiania
przelewów i wpłat bankowych, prowadzenie raportów kasowych.
Wersja
standard - wersja przeznaczona dla firm z wieloma
stanowiskami obsługuje dokumenty handlowe, zapytania
ofertowe, oferty, zamówienia, faktury VAT, korekty, dokumenty WZ i
PZ, umożliwia powoływanie dowolnej ilości rejestrów w każdej
grupie dokumentów i jego parametryzowanie. Współpracuje z dowolną
ilością jednostek magazynowych. Dodatkowo możliwość rejestracji
wpłat wystawiania przelewów i wpłat bankowych, prowadzenie raportów
kasowych.
|
|
|